فقط ایران خیابان شناسایی پلیس آگاهی اخبار حوادث

فقط: ایران خیابان شناسایی پلیس آگاهی اخبار حوادث

گت بلاگز اخبار پزشکی چگونه در تعطیلات وزن اضافه نکنیم

معمولا افراد در تعطیلات بیش از حد وزن اضافه می‌کنند و به علت نداشتن تحرک، عضلات خود را از دست می‌دهند ولی روش های وجود دارد که می‌تواند باعث شود کمتر وزن اضافه

چگونه در تعطیلات وزن اضافه نکنیم

چگونه در تعطیلات وزن اضافه نکنیم

عبارات مهم : عضلات

معمولا افراد در تعطیلات بیش از حد وزن اضافه می کنند و به علت نداشتن تحرک، عضلات خود را از دست می دهند ولی روش های وجود دارد که می تواند باعث شود کمتر وزن اضافه کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از My fitness pal، معمولا افراد نمی توانند در وقت تعطیلات در برابر وسوسه خوردن مقاومت کنند و اغلب بعد از به آخر رسیدن تعطیلات اضافه وزن پیدا می کنند و عضلات بدن را به علت ورزش نکردن از دست می دهند. با روش های زیر می توانید از این روند جلوگیری کنید:

چگونه در تعطیلات وزن اضافه نکنیم

1. تعداد وعده هایی که بیش از حد معمول می خواهید بخورید را مشخص کند. به خودتان جهت چند وعده از قبل تعیین شده است اجازه بیش از حد خوردن را بدهید تا وقت پرخوری محدود شود.

2. قبل از رفتن به مهمانی غذای سالم بخورید تا اشتهایتان کم کردن پیدا کند و در مهمانی ها غذاهایی که ارزش غذایی کمتری دارند را کمتر مصرف کنید. خوردن سالاد و میوه قبل از رفتن به مهمانی گزینه مناسبی هست. خوردن سالاد می تواند تا 12 درصد کالری دریافتی را کم کردن دهد. تلاش کنید شیرینی، کیک و نان کمتر بخورید. به جای آن غذاهای سالم تر مانند سبزیجات، ماهی و میگو مصرف کنید. تلاش کنید در مهمانی ها در کنار ظرف هایی که در آنها چیپس یا شیرینی وجود دارد ننشینید.

معمولا افراد در تعطیلات بیش از حد وزن اضافه می‌کنند و به علت نداشتن تحرک، عضلات خود را از دست می‌دهند ولی روش های وجود دارد که می‌تواند باعث شود کمتر وزن اضافه

3. قبل از خوردن وعده های غذایی مهم تمرین کنید. وزنه زدن باعث حساسیت انسولین می شود. بنابراین بدن نیاز به فعالیت سخت جهت کنترل قند خون با دریافت کالری زیاد ندارد و زیاد غذایی که می خورید جهت ریکاوری عضلات مصرف می شود.

واژه های کلیدی: عضلات | چگونه | کالری | مهمانی | اضافه وزن | خوردن سالاد | اخبار پزشکی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs